En lista

Kommentera

10 saker du vill göra innan du dör:

Resa runt jorden

Gifta mig och skaffa familj

Bo utomlands minst 1 år

Bli rik och slippa kolla på prislappen

Träffa massa kändisar

Leva livet med mina vänner

Skämma bort min syster ordentligt

Skaffa mitt drömjobb

Ha en häst

Få vara med på ett tidningsomslag

9 saker om dig själv:

Jag har brytit 3 saker på min kropp. Handen, knogen och nyckelbenet!

Den värsta insekten jag vet är harkrankor, utav tvekan

Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande

Min humor är så tråkig att den blir rolig, typ

Jag ska bli moster om ca 2 månader!

Min allra, allra bästavän är min syster. Älskar henne genom allt

2014 åkte jag utomlands 4 gånger

Jag tror på ett liv efter döden

Jag älskar att köpa smink och underkläder

8 sätt att vinna ditt hjärta på:

Ha vackra ögon

Få mig att skratta

Kunna vara både seriös och oseriös, beroende på tillfället

Ha bra klädstil.

Bete sig moget

Vara manlig

Ge mig komplimanger

Vara sig själv

7 saker som gör dig irriterad:

Folk som aldrig kan vara glada för andras skull

SL

Bitchiga människor

När internet är segt

Folk som sprider negativ energi hela tiden

När sminket blir åt helvete

När något man sett fram emot länge blir inställt i sista sekund

6 kändisar du tycker är snygga:

Zac Efron

Selena Gomez

Shay Mitchell

Paul Wesley

Ed Westwick

Justin Bieber

5 saker du aldrig skulle vilja göra:

Skada mig ordentligt så jag tvingas åka ambulans

Hamna i koma

Förlora min familj

Bryta benet

Hoppa bungyjump

4 saker du köpt den senaste månaden:

En blus

Smink

Skor

Mat

3 saker som du längtar till:

Tills min systerdotter kommer

Skolavslutning och sommarlov

Tills alla nationella prov är över

2 saker som gör dig riktigt glad:

Mina vänner och familj

Att vara i stallet

1 sak folk inte visste om dig:

Jag är galet mörkrädd.