Sommarlov igen

Kommentera
Nu har jag äntligen lov igen! Mina 3 långa arbetsveckor är äntligen över och det känns så himla skönt, och det tror jag ni förstår haha. Kommer dock sakna att umgås med min grupp varje dag, för vi har haft väldigt kul dom här veckorna, men kommer inte(!!!!) sakna att jobba eller några av arbetsuppgifterna för dom var riktigt tråkiga. Men jobbet i helhet har varit ok så jag ska egentligen inte klaga. Vi avslutade denna period med grillfest och basketturnering, brandmän och hugejobbare kom och spelade mot oss, tyvärr förlorade vi haha. 
 
Kom hem till finbesök av mormor, kusin och syster + familj. Fick gosa massor med Meja, äta tårta och ha det mysigt. Sedan kom Sofie och Louise för att äta middag här så då blev det ett bra slut på en riktigt bra dag. Vi letade massor med resor, vi ska nämligen resa någonstans när vi har blivit 18 och just nu lutar det mot Gran Canaria! 
 
Imorgon åker jag till Norrtälje och stannar där tills på tisdag, kommer inte ha något internet över huvudtaget men det ska bli himla trevligt ändå! Ska försöka hinna göra lite tidsinställda så att det inte står helt stilla! 
Puss på er