Vilken vecka

Kommentera
Hej på er! Ber så hemskt mycket om ursäkt för detta uppehåll, men denna vecka har bjudit på en hel del grejer. Förutom att jag har jobbat varje dag så har jag gjort annat också. I måndags var jag på middag hos min faster, superduper mysigt. I onsdags var jag på bio och såg Magic Mike XXL med Louise, och wow den filmen var gaaalen! För er tjejer som vill dregla, kolla på den ;) 
Och i torsdags föddes min systerdotter äntligen, shit vad jag har längtat efter henne. Hon heter Meja och hon är så gaaalet gullig! Var och hälsade på henne efter jobbet i torsdags, så sjuk känsla att hålla i henne, men man är ju så glad. Är så stolt över min syster och jag vet att hon kommer bli en riktigt bra mamma♥
 
Igår var det äntligen dags för en SLAP-reunion, vi har inte setts tillsammans på exakt en månad så det var himla härligt att träffa dom. Vi åt middag och sedan åkte vi hem till Sofie. Fick min födelsedagspresent som var lite försenad och lite sovenirer från Louise som har varit i spanien. En himla lyckad kväll helt enkelt. Världens bästa vänner har jag, utan tvekan!