1.5 mil senare

Kommentera
Hej på er, hoppas ni mår bra! Det gör jag, lite öm och trött i kroppen efter en hel dag ute i skogen, men annars så! Denna dag har varit extremt jobbig, det var väldigt blött ute i skogen och när man hade gått en bit så värkte det i ben, fötter och axlar så man ville helst bara lägga sig ner. Men vi tog oss runt i alla fall och det var ju tur! Vi hade även grymt väder som vi verkligen hoppats på så det gjorde det mycket lättare, en hel del vatten gick åt på den turen alltså;)

Efter att vi promenerat mötte jag upp min mamma och syster i haninge centrum för att kolla efter ett par skor till avslutningen imorgon, hittade jag några..? Nej, såklart inte så det får helt enkelt bli converse istället! När vi kom hem målade jag naglar, noppade ögonbryn och lockade håret för att vara redo för imorgon! Som jag har längtat... Vi hörs, puss