En solig söndag

En kommentar
Hej people! Söndag, men ingen söndagsångest här inte, typ bästa med sommarlov! Dock börjar jag jobba nästa måndag så på söndag om en vecka kommer jag nog ha söndagsångest så det heter duga. Denna dag har jag spenderat ute i solen, hur skönt som helst. Nu börjar fräknarna komma fram i ansiktet också, som varje sommar haha. 
Kvällen ska jag spendera med Linn, och förhoppningsvis hittar vi på någonting kul. Men det brukar vi göra så det blir nog bra. Sommarkvällar är ju nästan oslagbara. 
 
Har lite dåligt med ideer på vad jag kan blogga om så om det är något ni vill att jag ska skriva om eller så, kommentera väldigt gärna så att det inte står helt stilla här framöver! ♥
 
1 Madelene:

skriven

Låter som en bra dag ! :)
Jag har också varit ute i solen :D

sv: Tack så mycket ! :)