Tips - Body butter

3 kommentarer
Tänkte bara tipsa lite till er som har torr hud (typ jag), speciellt nu på sommaren när man är ute i solen osv. Jag tipsar alltså er att använda body butter, inte typ lotion utan butter. Body Butter är mycket fetare än lotion vilket gör att den tar längre tid på sig att sjunka in i huden, och det gör att huden inte blir lika torr. Jag använder body butter hela tiden, när jag har duschat speciellt för då är huden så len och fräsch när man vaknar dagen efter. Jag personligen tycker att Body Shops är sjukt bra, dock lite dyra men faktiskt så är dom värda priset. Jag tror att dom stora på 200 ml kostar 185:-, låter säkert dyrt men lugnt värt det. Får ni torr hud nu på sommaren så köpköpköp! Och passa på nu när dom har halva priset på massor av body butters ;)
 
1 Emma:

skriven

åh jag älskar body butter och lotions, man känner sig fräsch, får en bra hud och det luktar så gott :D

2 Viktoria Eriksson:

skriven

Så bra tips, borde verkligen testa! :)

3 Maria Pettersson:

skriven

Jordgubben är min favorit! Den luktar så gott! Jag köper alltid en burk när jag flyger ;)