Tips för håret

Kommentera
1. Aussie Miracle Hair Insurance / 2. Aussie Miracle Recharge / 3. Aussie 3 Minute Miracle
Tänkte bara tipsa om dessa hårprodukterna för dig med lika slitet som mig. Älskar alla tre och använder dom dagligen. Dom två första åt vänster är balsamsprayer men den med röd text är även värmespray. Håret blir super lent efteråt och värmesprayen skydder håret väldigt bra. Balsamet till höger är mitt favoritbalsam, har använt det i över ett år och har verkligen känt skillnad på mitt hår sen jag började använda det. Innan jag klippte av mig håret så var det sjukt slitet och det där balsamet fick mitt hår att kännas lent och fräsht ändå! 
Produkterna kostar mellan 50-100 skulle jag tro men måste säga att det är absolut värt det! Kan seriöst inte leva utan dom, för de här har verkligen räddat mitt slitna hår!