Mera jobb

Kommentera
Kom hem vid 3 från norrtälje igår, och då var det snabba puckar att göra sig redo för Lollos födelsedagsfirande. Vi fikade hos henne först, och sedan åkte vi in till stan för att kolla på Paper Towns. Kan säga att jag är riktigt besviken på filmen, tyckte att den var långtråkig och ganska ologisk. Har inte läst boken så kan inte jämföra, men känner mig sugen på att läsa den för jag har hört bättre om boken än om filmen! 
 
Idag har jag faktiskt jobbat hela dagen, trodde att det var slutjobbat för min del men icke sa nicke, ska jobba lite fram till skolan början. Den här veckan och sen v.33 typ. Har packat goodiebags för Unionen hela dagen, och det är det jag ska göra resten av tiden också, 80.000 påsar ska packas, shit.... 
 
På måndag bär det av till köpenhamn i 2 dagar och sedan ska jag vara i småland. Ska bli så himla härligt, älskar köpenhamn så mycket!