Pool day

2 kommentarer
Shit vilket väder vi har haft idag! Strålande sol och ca 30 grader hela dagen, inte ett moln på himlen och knappt någon blåst. Jag har varit hos min kompis Maja hela dagen, vi köpte med oss lite gott som ni ser på översta bilden och åkte hem till henne, solade och badade lite i hennes pool. Vi har inte umgåtts ordentligt på år ungefär och innan det gick vi i samma klass och sågs varje dag. Vi konstaterade att vi hade känt varandra i 5 år, vilket känns helt sjukt. 
Tog även mitt första dopp i sjön idag, vi drog ner till stendals badet efter middagen och jag var helt säker på att det skulle vara svinkall men det var faktiskt rätt skönt. Man frös knappt, men det är ju juli också så det ska man inte behöva göra ;) 
 
Den här helgen ska jag verkligen bara njuta, för sen börjar 3 veckor av jobb, vilket jag verkligen inte ser fram emot. Men på lördag kommer Louise hem, som jag har längtat, och vi hade tänkt åka till Eriksdalsbadet och bada lite. Myspys.
 
1 Emelie:

skriven

Men åh såå härligt!

2 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Det där såg riktigt härligt ut :)