MAC "Angel"

4 kommentarer
Ni såg ju att jag la upp 2 olika MAC läppstift på mitt inlägg där jag visade saker jag ville ha. Igår när jag var i stan så letade jag efter något utav dom två läppstiften men hittade inget utav dom, dock hittade jag det här i stället och det var såå fint! Detta är alltså i färgen Angel och är ur frost kollektionen (säger man så?). Tyvärr så gör sig inte färgen alls på bild utan den är mycket ljusare i verkligheten och mer åt de rosa hållet. Det är såå himla fint på läpparna, älskar det! 
 
Förutom läppstiften kom jag hem med lite andra bra grejer, en parfym bland annat. Hade det super mysigt igår, vi åt lunch på pizza hut och bara gick på stan i flera timmar! 
 
1 linah:

skriven

åh vilken snygg färg:D!!

2 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Superfin färg! :)

3 Anonym:

skriven

Riktigt fint läppstift, så fin färg :)

4 Emma:

skriven

Riktigt snyggt läppstift, Så fin färg :D