Summer tag

Kommentera
1. Vad har du för sommarplaner? Jag har egentligen inte så mycket sommarplaner just nu, men jag ska umgås med mina vänner, bada och sola, jobba och förhoppningsvis åka iväg från stockholm lite! Och imorgon ska jag till ullared faktiskt hehe.
 
2. Vad ska du göra på midsommar? Som det ser ut nu har jag inga planer, men förhoppningsvis dyker det upp någonting!
 
3. Vilken är den bästa sommarfrukosten? Hmm, typ frukt! Alltså det är ju nästan oslagbart, uppskuren frukt på balkongen typ, halleluja! Men förutom det har jag väl ingen speciell "sommarfrukost".
 
4. Bästa sommarlåten? Har egentligen ingen låt som jag spelar varje sommar. Men denna sommar har jag en känsla av att "saxofuckingfon" med Samir & Viktor kommer att bli en ordentlig sommarplåga, haha. Den känns sådär somrig och härlig som alla kommer digga till oavsett vart eller när den spelas!
 
5. Ska du läsa i sommar? I så fall vad? Ja det ska jag nog, jag älskar att läsa när man ligger och solar. Läser typ aldrig annars på året men på sommaren, då jävlar! Måste hitta lite böcker faktiskt, har inga hemma :(
 
6. Vad är favoritplagget för sommaren? Måste säga att det helt klart är klänningar, det är så himla skönt och snyggt. Man kan ha det både på stranden och om man ska gå på stan, det är ju det ultimata plagget för sommaren alltså. Förutom klänningar så är det väldigt najs med fina toppar, har man fina toppar kan man ha typ vad som helst nertill som shorts, jeans eller kjol! Man måste bara älska sommarkläder alltså.
 
7. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren: Jordgubbar, vem älskar inte svenska jordgubbar liksom? Helt klart bästa på sommaren. Och midsommar, en härlig högtid där man äter extra mycket jordgubbar ;) Annars har vi väl inte så himla mycket "typiskt svenskt" skulle jag tro! 
 
8. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen? På stranden men mina vänner, ba chilla och ha det mysigt, gå och bada när man känner för det. Och på kvällen kan man grilla och umgås, eller bara sitta vid stranden liksom, det är riktigt perfekt!