Pluggtisdag

Kommentera
Hej på er. Just nu har jag ett litet brainbreak på några minuter innan jag ska fortsätta plugga igen. Har i princip pluggat sedan jag kom hem och nu är jag helt slut. Har sjukt mycket inlämningar och uppgifter som ska vara klara de närmsta veckorna, så plugga är typ det ända jag kommer att göra sista veckorna innan sommarlovet. Imorgon har jag nationella prov i matte hela dagen, från nio till två, och taggad är det minsta jag är. Har absolut ingen lust, men det positiva är att det är sista nationella för i år!
Jag antar att jag helt enkelt får bita ihop de sista veckorna och sen njuta ordentligt under mina 10 veckor av sommarlov. Men nu ska jag plugga en timme till och sedan ska jag bara ta det lugnt och vila hjärnan ;). För er ettor, lycka till på matteprovet imorgon!